nionde maj

2010-05-10 @ 17:34:12




-+++++++++++++++ jag har köpt en ny "jacka" från Adidas, den är bra för och till lite allt möjligt.

Idag råkade jag äta en vitlök så var jag tvungen att läsa på Flashback (Jenni, ditt fel att jag börjat hänga där) och hittade att man skulle äta persilja efter man ätit det för att ta bort smaken. Och tur att man pappa nästan är trädgårdsmästare så han hade såklart planterat det och det smakade schampoo! Hur kan man tycke att det är gott, ät tvål istället.

Ord från en annan jort
Postat av: Anonym

HAHAHA, råkade äta en vitlök... Flashback har svar på ALLT! säger ju det, pus.

2010-05-11 @ 14:49:33
Postat av: Anonym

HAHAHA, råkade äta en vitlök... Flashback har svar på ALLT! säger ju det, pus.

2010-05-11 @ 14:50:25
Postat av: Patrick

I don't understand a word of your blog, or why you have pictures of your feet but I said i'd leave you a comment and so I am :P

2010-05-12 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: