trettonde maj

2010-05-14 @ 01:27:50

min farmor tvingade mig att köpa de här trosorna, men det var iallafall lite fina. Fint till sommaren och brun hud.

Fjortis-porr-bild, varsegood! For och tränade en timme på morgonen (eller tolv när de öppnade) fick ett argt telefon samtal när jag skulle på fotbollsmatch med nå grabbar. Ibland är man som sagt på fel plats vid fel tillfälle , fel tid men bra att vi blev glada på varandra iallafall och hoppas att polisen får tag på tjuven, rätt åt den filuren.

Var iallafall kokhett på fotbollen, sen tog jag en kort cykeltur med soff. och for med Charlottey till snabelhuset för att lyssna på musik. Synth och flöjt säger jag bara. Det var lite bättre än jag hade tänkt mig och sen blev det hinderbana över tågrälsarna. Nu är jag en trött en, gnatto.

Ord från en annan jort
Postat av: snyggingen

FAN VAD HETA <3 puss

2010-05-14 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: